Satışların yüzde 80’i Ramazan’da oluyor

satislarin-yuzde-80-i-ramazan-da-oluyor-1467527045

Ramazan Bayramının yaklaşmasıyla vazgeçilmez ikramlıklar şeker ve çikolata satışları da hız kazandı.

 

Elvan Grubu CEO’su Özmen Genç, ikramlık çikolata-şeker satışlarının yüzde 90’ının bayramlarda gerçekleştiğini, Ramazan Bayramı’nın ise temel sezon olup satışların yüzde 80’e yakın bölümünün bu dönemde yapıldığını söyledi. Şölen CEO’su Elif Çoban da, çikolata alırken öncelikle ürünün markasına, güvenilirliğine dikkat edilmesi gerektiğini kaydederek, “Çok ucuz ve merdiven altı çikolataları gerçek çikolata sanmayın. Bu ürünler gerçek çikolata değildir” uyarısında bulundu. Pladis Türkiye Başkanı Mete Buyurgan ise, “Türkiye’de şekerleme tüketimi, özellikle Ramazan ve Kurban bayramlarında artış gösteriyor. Bayram dönemlerinde, aylık şekerleme satışları ortalama 6 kat artıyor. İkramlık şekerlemenin yüzde 48’i Ramazan Bayramı döneminde tüketiliyor. En fazla şekerleme tüketimi, yüzde 41’lik payla Doğu ve Güneydoğu Anadolu’da” diye konuştu.

Kaynak: Türkiye Gazetesi 

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: